keskiviikko 21. helmikuuta 2018

Täällä hiljeni taas kotona, Alma lähti Noran hoiviin Ähtäriin pariksi kuukaudeksi.
Lähtevät ulkomaille näyttelyyn ensi kuussa ja nyt kun olen hiihtolomalla niin oli hyvää aikaa viedä tyttö jo valmiiksi odottamaan reissua. Harmi ettei juoksu ala tässä samalla, olisi saanut astutuksenkin hoidettua kun Toivo siellä valmiina :D
Toivon ekoja pentuja odotellaankin toivottavasti nordville-kenneliin, lähipäivinä selviää onko tulosta tulossa. Astuminen oli onnistunut hyvin :)

Martan juoksu. Voi HUOH. Se sitten tosiaan päätti että lauman nuorempi narttu ei tule juoksemaan yksin. Näytti jo että juoksu olisi alkanut mutta löi hanat kiinni. Toivottavasti ei Sylvin pennut Sylvin juoksua paljoa sekoittaneet että alkaisi jo pian.  Tuskin toki Marttakaan ihan mahdottomia pystyy juoksua lykkäämään. Edelliset pennut sai alkunsa maaliskuussa joten ehkä nämäkin. EhkäEhkäEhkä. Nooh, hyvää kannattaa odottaa.  Itse odotan niin paljon pennuista. Isä jättää vahvasti ulkonäköään ja emä luonnettaan jälkeläisnäyttöjensä perusteella niin ei voi tulla kun hienoja <3 Kyllä sieltä tyttö kotiin jää. Eikö kasvattajan pidä aina tehdäkin sellaisia joita itse haluaa ja tarvitsee :D. Jos sellainen pieni harmaa töpöhäntäinen tyttö olisi minulle. Nyt uskaltaisin jo taas töpöhännän ottaa.

Pennuntahtojat on muuttuneet. Itse aikanaan kun olen pentua halunnut niin olen kyllä sitten siltä yhdeltä kasvattajalta sitä odottanut. Nyt tuntuu että mikä vaan pentu ja mistä vaan kelpaa. Mä ainakin toivoisin että pennun ostajat miettivät millaisen koiran haluavat ja sitten ottavat kasvattajaan yhteyttä kun sopiva yhdistelmä löytyy. Itse olen yöt ja päivät miettinyt että mikä yhdistelmä olisi hyvä ja jollekin on ihan sama minkä koiran saa, kunhan on göötti. Menee kovat päänsäryt hukkaan.
Nyt näyttää niin jumalaton määrä pentuja tulevan että riittää kyllä varmasti kaikille tahtojille kuhan on göötti-pentu. Mun pennut haluan heille jotka tykkääävät juuri mun tulevasta emästä ja toki isästä myös. Olen emän luonnetestannut, kuvannut kaikin puolin, sillä on jälkeläisnäyttöä, hyvä suku, se on sosiaalinen, kiltti, tervepäinen, ahne.  Isän jälkeläiset on olleet terveitä, kauniita, niiden kanssa on harrastettu ja niistä on kovin tykätty, lähisukunsa myös. Itse en toki voi kelleen luvata tervettä, kaunista hyvää harrastuskoiraa mutta toivon sellaisia syntyvän vanhempiensa perusteella :)

Alma, Martta, Sylvi

Alma, Martta, Sylvi

Alma

Alma ja Sylvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti